×

Kariera

Manager zespołu księgowego

Naszą bazową usługą jest wsparcie klientów w pełnej obsłudze księgowej i kadrowej. Outsourcing usług księgowych i kadrowych jest coraz częściej wybieraną formą przez właścicieli dużych przedsiębiorstw. Połączyliśmy wiedzę i doświadczenie różnych organizacji, wybierając to, co najlepsze i tworząc nową jakość w księgowości firm.

Nasz zespół to ludzie i bez cienia wątpliwości możemy stwierdzić, że są super. Dzięki nim stale rośniemy i zdobywamy nowe długoterminowe kontrakty.

Nie musisz być księgowym, żeby aplikować na to stanowisko. Jeżeli czujesz się liderem, ta oferta jest dla Ciebie!

Co oferujemy?

  • Umowę o pracę / współpracę / zlecenie, w zależności od Twoich oczekiwań
  • Własne stanowisko pracy (komputer, telefon)
  • Prestiżowych klientów
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia
  • Przyjazną atmosferę w młodym i energicznym zespole
  • Pakiet socjalny: ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, zniżki do kliniki stomatologicznej, Karta MultiSport,
  • Z okazji urodzin – dodatkowy dzień wolny od pracy
  • Nowe, duże biuro w dobrze skomunikowanej części Krakowa

Czym będziesz się zajmował jako Team Leader?

Stanowisko kierownicze wiąże się z przyjmowaniem odpowiedzialności już nie tylko za siebie, ale również za innych pracowników.

  • Będziesz przewodzić zespołowi, raportować jego pracę i dbać o rozwój każdej osoby w zespole
  • Razem z dyrektorem zarządzającym prowadzić rozmowy ewaluacyjne i zarządzać zadaniami naszych pracowników
  • Będziesz rozwiązywał pojawiające się konflikty w zespole
  • Dbał o relacje z naszymi klientami oferując wysoką jakość usług

Jakich cech szukamy u idealnego kandydata?

Nikt nie jest idealny ale warto zmierzać w tą stronę. Szukamy osoby, która świadomie będzie odpowiadać za powierzoną jej część organizacji. Dla której wizja przedsiębiorstwa jest celem, a dobra strategia planem jak go osiągnąć. Jeśli poniższe cechy są Ci bliskie na pewno się u nas odnajdziesz.

  • Samodzielność w podejmowaniu decyzje
  • Sprawne delegowanie zadań i obowiązków
  • Umiejętne koordynowanie i kontrolowanie pracy zespołu
  • Empatyczne podejście do drugiego człowieka
  • Umiejętności mediacyjne
  • Sumienność i wnikliwość

Jak wygląda krok po kroku proces rekrutacji?

Krok 1 – TY DECYDUJESZ!

Wyślij nam swoją aplikację.

Krok 2 – REKRUTER ANALIZUJE TWOJE CV

Czytamy każdy przesłany do nas dokument. Analizujemy i weryfikujemy informacje zawarte w CV pod kątem spełniania niezbędnych wymagań na danym stanowisku.

Krok 3 – ROZMOWA TELEFONICZNA

Przed dokonaniem selekcji nadesłanych aplikacji, pod kątem zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną rekruter zadzwoni do Ciebie zadać kilka pytań.

Nie zapominaj, że Ty też masz możliwość zadawania pytań w zakresie interesujących Cię obszarów.

Krok 4 – ROZMOWA REKRUTACYJNA

Jeśli zdecydujemy się zaprosić Cię na rozmowę wspólnie ustalimy dogodny termin spotkania. Mailowo otrzymasz potwierdzenie naszych ustaleń oraz dokładny adres i mapkę dojazdu lub link do spotkania on-line.

Krok 5 – DECYZJA

Po każdym spotkaniu rekrutacyjnym w ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną niezależnie od podjętej przez nas decyzji. Jeśli decyzja będzie pozytywna, to ustalimy istotne szczegóły rozpoczęcia pracy.

Kto będzie się z Tobą kontaktował?

W procesie rekrutacji będzie się z Toba kontaktowała

Agnieszka Gieburowska

Specjalista ds. rekrutacji

Tel. 536105300

Wypełnij formularz